• Home
  • Despre mine
  • Contact
Călin Rangu
  • Home
  • Despre mine
  • Publicatii
  • Proiecte
    • Conferinte securitate si riscuri operationale
  • Blog
    • Finance
    • Business
    • IT
    • Management
    • Personal
    • Securitate
  • Contact

About CRM

23/12/2007
Share this:

Despre Customer Relationship Management (CRM) se vorbeste foarte mult. Din acest motiv fiecare intelege ce doreste. Tentatia este mare in a spune ca un furnizor vinde un produs CRM sau ca o banca, in dorinta modernitatii, sa afirme ca au implementat un CRM.
Dar ce este un CRM intr-o banca?

CRM-ul este o filozofie de business, descriind o stategie de plasare a clientului in centrul proceselor, activitatilor si culturii unei organizatii. Din acest motiv toti furnizorii de servicii, bancare sau un, au CRM.
Din perspectiva IT, daca vorbim despre solutii informatice complete pentru implementarea acestei strategii, a afirma ca ai un CRM complet este lipsa de modestie, sau de cunoastere a ce ar trebui sa faca un sistem IT complet pentru un CRM real.
Din punct de vedere al strategiei, CRM-ul se refera la stabilirea, dezvoltarea, intretinerea si optimizarea unei relatii intre client si banca, reciproc avantajoase pe termen lung. Stategia comuta focusarea de pe ciclul de viata al produsului catre ciclul de viata al clientului si incearca sa lungeasca perioada de activitate a clientului cu banca, dezvoltand produse si servicii care sa extinda relatia cu clientul dincolo de aspectele tranzactionale curente.

O stategie CRM trece dincolo de activitatile de vanzari si ar trebui sa acopere zonele de:

  • Marketing
  • Achizitie clienti
  • Vanzari
  • Management Canale distributie
  • Suport/service pentru clienti
  • Livrare produse/procesarea tranzactiilor
  • Retentia si managementul plangerilor clientilor
  • Dezvoltare produse
  • Facturare clienti
  • Managementul restantelor
  • Complience si comportamente neadecvate
  • Managementul riscului de creditare

Analizand acesta lista, este clar ca CRM-ul este o calatorie continua si nu o destinatie.

Urmatorul articol

Neural networks in banking

"To accomplish great things, we must dream as well as act." (Anatole France)
  • Despre transformarea digitală prin PNRR 23/06/2022
  • Interviu la TVR Moldova pe tema digitalizării sectorului public si PNRR 18/06/2022
  • Cartea si Tehnologia 18/06/2022
  • Cyber Security într-o lume VUCA 18/06/2022
  • Despre Inteligenta Artificiala in practica 19/04/2022
  • June 2022
  • April 2022
  • February 2022
  • July 2021
  • June 2021
  • May 2021
  • April 2021
  • March 2021
  • February 2021
  • January 2021
  • May 2017
  • November 2016
  • August 2016
  • July 2016
  • May 2016
  • April 2016
  • November 2015
  • May 2015
  • April 2015
  • March 2015
  • January 2015
  • December 2014
  • November 2014
  • October 2014
  • September 2014
  • August 2014
  • November 2012
  • March 2012
  • November 2010
  • April 2010
  • May 2009
  • November 2008
  • March 2008
  • February 2008
  • December 2007
  • November 2007

Articole recente

  • Despre transformarea digitală prin PNRR
  • Interviu la TVR Moldova pe tema digitalizării sectorului public si PNRR
  • Cartea si Tehnologia

Newsletter

Cauta in site

Copyright © 2014 calran.ro
Rocket Propelled by Classit

Done by Roxana Boga