• Home
  • Despre mine
  • Contact
Călin Rangu
  • Home
  • Despre mine
  • Publicatii
  • Proiecte
    • Conferinte securitate si riscuri operationale
  • Blog
    • Finance
    • Business
    • IT
    • Management
    • Personal
    • Securitate
  • Contact

CEO ca factor de transformare

03/04/2010
Share this:

Ca CEO au fost doi ani provocatori, in care:

  • Au fost necesare investitii importante in oameni si structuri, pentru transformarea unei companii cu mentalitati, cultura, organizare depasite de timp, fara o prezenta reala pe piata de IT, intr-o structura de piata moderna, cu un brand care a trebuit sa fie reconstruit si pozitionat pe piata.
  • Cifra de afaceri a crescut cu 83%,
  • Costurile operationale s-au redus din acest an cu echivalentul a 750.000 EURO/an,
  • Cota de piata a crescut semnificativ, cel mai mare success fiind castigarea licitatiei de servicii la OMV Petrom, dar nu numai,
  • Compania s-a reorganizat pe principii moderne centralizandu-se toate functionalitatile de back-office, crearea functiunilor de management central, absente in mare masura la preluarea companiei (management al resurselor umane si al performantei, sistem de logistica centralizat, ERP-ul si centralizarea operatiunilor contabile si de back-office, dezvoltarea departamentului de marketing si vanzari, procese operationale si tehnice automatizate etc) si nu in ultimul rand crearea unei echipe  valoroase cu o cultura organizational moderna.
  • Structura teritoriala a fost adaptata pentru a se orienta doar spre servicii si vanzari directe
  • Noi produse , servicii si parteneriate au fost lansate

A sosit momentul in care aceasta experienta, alaturi de cele precedente, sa imi dea incredere in a demara o serie de intiative antreprenoriale, inclusiv continuarea unor proiecte incepute in trecut, in care atat IIRUC Service, cat si alti parteneri trecuti sau din viitor se pot regasi daca considera oportun. Piata IT din Romania este in schimbare si sper sa imi pot aduce un aport direct, conform experientei acumulate ca CIO si CEO, a viziunii proprii si a nevoilor pietei de servicii profesioniste. Clientii solutiilor de IT au nevoie de parteneri cu experienta, care le identifice nevoile, sa vorbeasca pe limba lor si nu pe cea tehnologica si sa le ofere solutii cat mai complete, atat la nivel de IT cat si in zona de procese si organizare a strcuturilor IT.

Articol anterior

The time for a new challenge

Urmatorul articol

Studierea Evenimentelor Extreme

"To accomplish great things, we must dream as well as act." (Anatole France)
  • Despre transformarea digitală prin PNRR 23/06/2022
  • Interviu la TVR Moldova pe tema digitalizării sectorului public si PNRR 18/06/2022
  • Cartea si Tehnologia 18/06/2022
  • Cyber Security într-o lume VUCA 18/06/2022
  • Despre Inteligenta Artificiala in practica 19/04/2022
  • June 2022
  • April 2022
  • February 2022
  • July 2021
  • June 2021
  • May 2021
  • April 2021
  • March 2021
  • February 2021
  • January 2021
  • May 2017
  • November 2016
  • August 2016
  • July 2016
  • May 2016
  • April 2016
  • November 2015
  • May 2015
  • April 2015
  • March 2015
  • January 2015
  • December 2014
  • November 2014
  • October 2014
  • September 2014
  • August 2014
  • November 2012
  • March 2012
  • November 2010
  • April 2010
  • May 2009
  • November 2008
  • March 2008
  • February 2008
  • December 2007
  • November 2007

Articole recente

  • Despre transformarea digitală prin PNRR
  • Interviu la TVR Moldova pe tema digitalizării sectorului public si PNRR
  • Cartea si Tehnologia

Newsletter

Cauta in site

Copyright © 2014 calran.ro
Rocket Propelled by Classit

Done by Roxana Boga